• CUENTOS A LA LUZ DE UN CANDIL (PARA PADRES Y MAESTROS)

    REVIEJO, CARLOS SM Ref. 9788434878723 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    "Cuentos a la luz de un candil" es una recopilación de cincuenta cuentos sobre hadas, encantamientos y astucias. Son cuentos clásicos de los hermanos Grimm, Perrault, etc, y también se incluyen cuentos populares españoles y de otros países.
    Dimensions: 277 x 203 x 29 mm Peso: 993 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 20 punts, amb un valor de 1,00 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    20,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Cartoné
    "Cuentos a la luz de un candil" es una recopilación de cincuenta cuentos sobre hadas, encantamientos y astucias. Son cuentos clásicos de los hermanos Grimm, Perrault, etc, y también se incluyen cuentos populares españoles y de otros países.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.