• VIOLENCIA Y LA NO VIOLENCIA (PIRULETAS DE FILOSOFIA)

    LABBE, BRIGITTE; PUECH, MICHEL SM LLIBRES INFANTILS I JUVENILS Ref. 9788467502237 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    La violencia puede surgir en cualquier momento: una mirada rara, un insulto... Todo puede provocar la reacción violenta de la otra persona; y, entonces, será muy difícil apagar el conflicto. ¿Cómo podemos evitarlo?
    Dimensions: 180 x 125 x 3 mm Peso: 66 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 6 punts, amb un valor de 0,30 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    5,75 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica amb solapes
    La violencia puede surgir en cualquier momento: una mirada rara, un insulto... Todo puede provocar la reacción violenta de la otra persona; y, entonces, será muy difícil apagar el conflicto. ¿Cómo podemos evitarlo?

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.